A500 Mini

Jeg har for lang tid siden købte en original Amiga 500, For sådan en havde jeg ikke i mine teenager tid, jeg havde en god ven som havde en, så har spillet en del på den. (læs min top 5 over Amiga spil her) Men i de … Læs videre

Resident Evil 2

I slut 90’erne da den første Playstation stadig var forholdsvis ny. Havde jeg fået fingerne i en, var der tre spil jeg spillede rigtig meget, Test Drive 5, Tekken 2 og Resident Evil 2. Jeg var ikke rigtig god til nogle af dem, men ud af de … Læs videre

Predator til min C64

Jeg har fået fingrene i Predator til min Commodore 64 – på diskette, wow! – og har prøvet at spille det, jeg husker ikke at have spillet det den gang, men jeg kan tage fejl. Spillet udkom i 1988, så det er ca. samtidig med at jeg … Læs videre

Top 5 – bedste Amiga spil

Indlægget kunne også hedde “mest spillede Amiga spil”, men det hænger jo ligesom sammen, de mest spillede er som regel også dem man synes var de bedste, alt andet giver i hvert fald ikke rigtig mening. Så det er slet ikke sikkert at det her er de … Læs videre